« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Danas su višejezični učenici petih razreda završili projekt o razumijevanju jezične raznolikosti u razredu. Cilj projekta bio je pružanje mogućnosti učenicima da među svojim jezicima uoče povezanost te da osvijeste koliko je znanje jezika prednost za pojedinca, školu i cijelo društvo.
Učenici su tako postali „language detectives“ te su otkrili koje riječi su slične na kojem jeziku, gdje je najviše različitosti, a sve s ciljem stvaranja pozitivnih veza među raznim stranim jezicima.
U projektu su sudjelovali: Bajraj Leonardo, Prekadini Ramadan, Šćulac Tin, Rudari Lana, Novosel Nika, Babić Gabriela Viktorija, Milić Ana, Koutras Dimitrios, Zejnić Moreno, Kiara Plavotić i Glavić Andrej.
Ovaj projekt bit će izložen i na Državnom stručnom skupu povodom Europskog dana jezika kao jedan od primjera dobre prakse višejezičnosti u razredu.